Hadise - Düm tek tek mp3 dinle

Bebeğim sen benim için mükemmelsin…
Cennetten hediyemsin..
Bu tüm zamanların en iyi hikayesi
Filmlerdeki gibi buluştuk
Sonsuza kadar süreceğini düşündüm
Ve bana yaptığın şey çok iyi hissettiriyor
Meleğim, kalkarım ve rüyalarımı yaşarım sonsuza dek senin için çılgın
kalbimdeki ritmi hissedebiliyor musun?
vuruşlar düm tek tekliyor her zaman dakika yokmuş gibi çıkıyor
geri dönüş yokmuş gibi hissettiriyor
kalbimdeki ritmi hissedebiliyor musun ?
vuruşlar düm tek tekliyor her zaman dakika yokmuş gibi çıkıyor
geri dönüş yokmuş gibi hissettiriyor
bebeğim bütün cevapları okudum
egzotik hareketlerindeki
sen tüm zamanların en iyi dansçısısın
beni çok özel hissettiriyorsun
kimse senin öptüğün gibi öpemez..
senin profesyonelliğinde olduğu gibi çok iyi hissettiriyor…

0 yorum:

Yorum Gönder