Ardıç - Deli Rüzgar mp3 dinle

Ardıç'ın dilden dile dolaşan şarkısı Deli Rüzgar

-------------------------------------------------

biz değil bizi ayıranlar utansın

biz değil bizi koparanlar utansın

sevdanın zincirini

ellerimizi ayıranlar utansın



bir deli rüzgar olurum

alırım seni burdan kaybolurum



bu deli sevdaya

neredende bulaştım

gülmeyi unuttum

ağlamayla barıştım

eskiden mutluydum

gözyaşına karıştım

biz değil ikimizi

ayıranlar utansın



biz değil bizi ayıranlar utansın

biz değil bizi koparanlar utansın

sevdanın zincirini

ellerimizi ayıranlar utansın



bir deli rüzgar olurum

alırım seni burdan kaybolurum





bu deli sevdaya

neredende bulaştım

gülmeyi unuttum

ağlamayla barıştım

eskiden mutluydum

gözyaşına karıştım

bis değil ikimizi

ayıranlar utansın





en büyük yangını sen başlattın yüreğimde

hadi ara itfayeyi gelsin söndürsün

sen gider gitmez sel oldu gözyaşlarımla bu koca hayat

hadi ara hadi ara gelip durdursunlar bu seli

deprem gibi oynattım her yeri yıktım döktüm kırdım camı pencereyi hadi kimi
ararsan ara şimdi gelsin toparlasınlar bu evi ne yaparsan yap kimi ararsan ara
aradığında bir bulamayacağın ben varım artık gidiyorum mutlu ol herşey senin
olsun haa unutmadan herşeyi dağıttığım üzgünüm sen toparlar yeniden bir hayat
kurarsın ama benden bir başkasıyla ben yokum artık buda bir iz kalsın benden
sana

senin izin hep bende kalacak unutma bunu asla!!

yalan dünyan yalancı insan hoşçakal...



nakarat:2defa

bu deli sevdaya

neredende bulaştım

gülmeyi unuttum

ağlamayla barıştım

eskiden mutluydum

gözyaşına karıştım

biz değil ikimizi

ayıranlar utansın

0 yorum:

Yorum Gönder