Dj Ateş CGS ft. 03 Mustafa & Qarizma ft. Oğuz - Masal Sevda mp3 dinle

Dj Ateş CGS ft. 03 Mustafa & Qarizma ft. Oğuz -
Masal Sevda

------------------------------------------------
özlemeyin.. sen zaten sevgi nedir bilmedin

kaç defa yandı kalbim, görmedin

bitiyorum sayende.. yine yangın, acı bende..

masal sevda sende...



ben senin için nelerden vazgeçmiştim be zalim

acımadan vurdun sırtımdan, değerimi bilemedin

yalan miydi o sevgin, hadi söyle.. bende bileyim

seni sevmekden başka birsey yapmadım ki

kör ettin gözlerimi, kapandi gözlerimin perdesi

kim sana deger verdi simdi, anlamamki

kim seni düsünür böyle delicesine, bilmezsinki..

gönül bu, engel olamadim, sevdim birkere seni

umutlarim vardi, yok oldu birden hepsi

ama yazık oldu, senin tercihin yine oydu

simdi bak hadi gözlerime doğru



gün gectikce uzaklaştın benden

olduk iki bir yabanci ama neden ...



(gün gectikce uzaklastin benden

olduk iki bir yabanci ama neden)

özlemeyin.. sen zaten sevgi nedir bilmedin

kac defa yandi kalbim, görmedin

bitiyorum sayende.. yine yangin, aci bende..

masal sevda sende...



cok zor oldu gözlerinden ayri kalmak sevgilim

hic sevilmedim, hic asla, artik bende bitkinim

düsündüm her gece bu aski, ah bi bilseydin

kalbimin sahibiydin, birkez olsun göremedin

nedeni neydi, söyleseydin.. hic konusmadin

acisi bende sakli, kaldi, beni de sucladin

lanet olsun, eski günlerim yok oldu

geri de gelmez artik cok zamansiz ayrilik bu

belkide daha da sevemez, lanet olsun

ask deyince sen gelirdin aklima, unuttum sanma

sen yokken, yanlizken odamda, hayalin hep yanimda

aklimin her bir kösesi senle doldu, tasti

yasamak istedim bu aski, karsi cikmasaydin

kaldim saskin, ben senden cok sey istemedim

bana bir kalbini cok gördün

tek bir söz bile etmeden cektin gittin

birkerecik özlemedin

dile benden ne dilersen, iste su kalbimi vermessem namertim

kac kere yandi bu kalbim, sen beni görmedin, hic beni görmedin



özlemeyin.. sen zaten sevgi nedir bilmedin

kac defa yandi kalbim, görmedin

bitiyorum sayende.. yine yangin, aci bende..

masal sevda sende...



özlemeyin.. sen zaten sevgi nedir bilmedin

kac defa yandi kalbim, görmedin

bitiyorum sayende.. yine yangin, aci bende..

masal sevda sende...

0 yorum:

Yorum Gönder