Norm - Erman Ender - Rap Dersi mp3 dinle

Norm - Erman Ender - Rap Dersi
----------------------------
(((Erman)))



Bas gibi bas ve arkada kit

Ve de rapimizi cekemedi hiçbi s*kik

Hadi gel gangstar hadi gel beni s*k

Sustur rapimi ve agzımı dik

Bura bornova hadi beni zorlama dedim ama

Anlamadı bizim toy dallama

Sen kendi popunu koru vede baska birini bosver

Kollama yalaka da yollama

Sen benim basarımı kıskan

Odana yapıstır resmimi daha cok hırslan

Vede benim kapasiteme ulasman icin

Daha cok toz yutman lazım ulan

His Korsanı Viskos Değil Adamım

Norm liberal olmadı hiç kalıbım

Özenmeyin vede idolümü bulamadım

Hadi ender hadi rap yapalım

Manifestolarımı yolladım hepinize

Ama dogruyu bulamadı kalkın dönün evinize

Rap bize has bi husus bence gidin

Baska hobi bulun kendinize

Bu benim tarzım bana has bi stil

Rapimi fitil niyetine sok ve cekil

Kendine gelemedi bay ve bayan

Benim elimdeki bu kalem geleceğime kelam

Ryhme bi yan levis yada alban

90 dan bu yana rap yaptı bu erman

Sokaklarda tek basına

Sen portakalda vitamindin lan

Hepinize bizden bolcana fuck peace

Poposuna güvenen varsa sallasın hadi diss

Ama sözleri pis kancıklara

Benden kocaman bit testis



(((Ender)))



Koş ve yetiş hadi tek bi depar lan

Bende finish yok vehbi toparlan

Sorma ne iş lan norm hiphop attı

İki yüze güldük götünüz kalktı

İbiş kolay sanalda saldırmak

Baba mesleğin analdan aldırmak

İzmirdeki ilk partine gelicem

Rap yapma diye ağzına vericem

O zamana bakalıma kimmiş gangsta

Zevk alacak g*te p*ç her temasta

Jop girecek dibe bu sene topalsın

Zencimi lan kop sen bi şoparsın

Kır kalemi mi koy nadasa evinde

Hadi gülüm oyna ve kafası calışsın

Haddini bilecek o bu yasa elimde

Dört "s" kanunu herkes alışsın

Popu ben fittim akademi türkiye

Meral okay ve pelin akad unutmadım

Baksana bi velet ve ben orda rapi

Sizin gibi p*çler için savunmadım

Kitle ufak ve zeka fitne fesat

Sağdan soldan hadi estarabim

Bu mudur uyak ve rapiniz harbi vasat

Sizin ananız belli bananız anonim

Onu bunu konubumukalıbına giy o donu

Ve domalanı yazanı cenabet basın

Gündemi batsın hep soy

Vipneme baksın rap boy

Eksene yüzseksen hepsi bi dönek

Bizde satış yok cıkışta gelsin

Sizde metalik okey bende yetenek

En kralından buda rap dersin

0 yorum:

Yorum Gönder