Ayben - Red Kit mp3 dinle

Ayben - Red Kit
--------------
Zor gerçekten boş karşımda

Döne dolana kalemi kırana duvara yazı yazar hazır olana karşı koymak baoş

Bolca rol yapan o kula bir gaz kovboy dili bile çürük onun her dem toy karşına
al konuş her dem koy

Rapim elini yıkar ah erken voice çakan horozun hali zaten oy

Tin tin tinimini bire bin katabilir rintintini gömün önümüze çıkabilir

bin bin bin düldüle yola koyulalım

Korkum yok daltonlara katılalım düşman ol kaç biz seni de bulalım

Hadi bas geç bize ver çoşkuyu üsküdaradır yol



Has kız ben olurum diss kus sen

Kaktüsü ben alayım kes yut sen

Haydut ben olurum angut sen, ateşi ben açtım hadi tut sen

Averel ben olurum red kit sen pabucumun kovboyu hadi koş sen

KAzanırım alışığın kaybet sen perisi ben olurum şeytan sen

Şam babasına gülen ayben ben akbabalara düşen ayben ben

İnadına hep gülen ayben ben inatla kazanırım ayben ben

Düello başlasın hadi el ver silahımı doldurdum hadi

Her yer kana bulanacak araya giren ben

Red kiti vurdum hu bang bang

0 yorum:

Yorum Gönder