Ayben - Bende Kalmadı Hal mp3 dinle

Ayben - Bende Kalmadı Hal
-----------------------
görmek zor mu geleceği bu kez gökyüzü karanlık ayben merkez

herkes bambaşka döneceğim elbet ben de o günlere derdim o günlere

aşk mı derdim o değil ki yalan değil mi dün doğdum ben

bugün her gün gökyüzünde gülen ayben gibi

toprak deli kış gibi yel gibi estim

yeri gelir her yerin oynama vakti

verilen sözlerimin akdi zaman doldu ne kaldı geri bilemem ki

veremedim aklımı geri alamadım gençliğimin o günlerini

benden geriye kalan tek gerçek zaman geri alamam ki

kaldı ki ağlamaya doyamadığım gülmeye kıyamadığım

anmaya dayanamadığım günlerin nispetçisi mutsuzum artık

tak etti ayrılık örtüsü açtım kaçtığım her korkulu rüya

uyanıkken buldu beni tek uyanık ben oldum baktım yalnızdım tekrar uyudum





NAKARATSad*2)

bende kalmadı hal hisler alışkanlık oldu mal gibi kaldı insanoğlu

her derde güler oldu oldum ben de lal

seyre dal dünya çok güzel bu gece yerden ateşler püskürüp aydınlatırken

gökte kara bulutlardan bir hilal





kapatamadı bir çenesini susamadı bir gün evrenin hakimi gibi

kırmadığı gün olmadı kalbimi adı ayben siluetim hayatta

kara kalemle kara deftere karalanmış olsa bile kara kuru yaşa

kaderin oyunu almadan ölebilirim azraili aradım gelmedi daha

bedelimi para karşılamaz bedenimi toprak hak eder ama almaz

hercai dert olsa bile içim raple doldu aykız hiç korkmaz

aşık usandırır fazla naz ağlamak isterim emrime gözlerim uymaz

kanım kaynamaz kış ya da yaz soğudu bu kalbim artık ısınmaz

ben değil alaturka bi söz çıkarır içindeki gerçeği sen değil

aslolan her güne bir gülüş atarak yürüyebilirsem gerçek sen zul ben

18ime dair hayallerim kesik sesim kısık biri gelir güler

biri gider buruk beyinler kurak sense şeytanın gönderdiği



NAKARAT TEKRAR





akmayan bir damla gözyaşım kaldı yaşanmamış 22 yaşım

ben alışığım hasrete aşığım anne gözyaşı kalmaz bende

birikti dosyalar dolusu pislik her dakika sesler yükseldi bu yerde

çığlık çığlığa koştum ayın doğduğu yere

ay battı ben doğdum dolunay yan yana gelemedik senle

ve ayben yazdı ben okudum puslu bi gökyüzü bende karanlık

ayda yarattık matemi yıldız ayın gözyaşları

sözlerse benim zulmeder canıma her an denedim mürekkep kanım kağıtsa bedenim

geçti ve tenimden bile daha derin yaralandım ama kanamadı kalbim

rengine bile küstü denizler gözyaşımın gölgesi beni izler

bu kerizden insanoğlu ne ister ki bilmem dünya dönüyor her an bi sitem

bir tek canım var onu da veremem

0 yorum:

Yorum Gönder