Yusuf Güney -Sensin Gecem Gunduzum Yarinim mp3 dinle

Yusuf Güney -Sensin Gecem Gunduzum Yarinim şarkı sözleri
----------------------------------------------------
Sensin gecem gunduzum yarinim
aklimi bastan alanim
seviyorum yok yalanim
yerin belli hayatimsin

yemin ettik seninle biz bu aska
sakin beni birakma bir basima
yemin ettik seninle biz bu aska
sakin beni birakma bir basima
sana olan sevgim yalinda
dalar kalir inan karinca
sevecegim seni bor omur boyunca…

sensin gecem gunduzum yarinim
aklimi bastan alanim
seviyorum yok yalanim
yerin belli hayatimsin

sen benim gozyasim akiyorsun gozumden
kalp atisimsin yar atamam ki icimden
her gece duamdasin diliyorum seni Rabbimden
gel sensizlik olummus birtanem…

sensin gecem gunduzum yarinim
aklimi bastan alanim
seviyorum yok yalanim
yerin belli hayatimsin

[siir]
hasret dolu gecelerde delice ozledigim sensin
her darda kalisimda icime nefes diye cektigim sensin
kap karanlik dunyami aydindalatan tek gunessin
ben seni olumune sevdim ecelimde mahserimde…

sensin gecem gunduzum yarinim
aklimi bastan alanim
seviyorum yok yalanim
yerin belli hayatimsin..

0 yorum:

Yorum Gönder