Onur Akın - Bana Bir Gül Ver mp3 dinle

Onur Akın - Bana Bir Gül Ver
---------------------------
Kendimin ellerinden tutunca

İçimden nehirler gibi akmak geliyor

Yollara çıkmak

Yolculuklara bakmak geliyor

Buralardan böyle ceketsiz kaçmak geliyor



Bak Palandöken Dağları'nda

Karlar erimiş

Teknelerle kol kola bir bahar

Sulara inmiş

Dağlar için sular için bana bir gül ver

Avuttuğum düşler için bana bir gül ver

Söküldüğüm günler için bana bir gül ver



Yıllarım sırılsıklam yağmurlar giymiş

Günlerin avlusuna yeni yeni çocuklar inmiş

Dağlar için sular için bana bir gül ver

Avuttuğum düşler için bana bir gül ver

Söküldüğüm günler için bana bir gül ver



Ben bütün yeşillerimi

İnatçı ayazlara çaldırdım

Sen kendinin ellerinden tut

Kendine benim için bir gül ver

0 yorum:

Yorum Gönder