Norm - Eksik Etek mp3 dinle

Norm - Eksik Etek
-----------------


sana sarkı yapıcam demiştim

bak ben sözümü tuttum

sen ve senin gibiler için



yaw yaw



bir kısa mesajla bitti sanırsın

rap vakti canım dinle yanarsın

bu şarkıyı o piçe dinletirsin

sen bir şişe biraya göt verirsin



sitelere gir hadi profil oluştur

para edermi ruhun kaç kuruştur

basmalı herkes , hasmala döngel

rapciden az sikilmiş ikinci el



derdi yoktur ama hep gözü yaşlı

sözüde traştır , oynar başlı

utanmadan yanıma gelir birde

selam verir sanki çok sikimde



aşkını söyle bana fiyatı ne kadar

bendeki yürek ulan allahına kadar

eksik etek bunu herkes duysun

babana da söyle sana koca bulsun



palavra anlat bundan bana ne !!

sen mektup yaz Haydar Dümen'e

seni seviyorum aşkım hadi siktir

ruhundaki patlak zarı diktir



tekrar tekrar dinle bak bir söz daha yerinde bile duramazsın

SEN BENİM SEVDİĞİM KIZ DEĞİL..

SİKTİĞİM OROSPU BİLE OLAMAZSIN



boşver kanka bir üçlü saralım

kol gibi girsin bizde yol alalım

SİZDE DİNLEYİN SÖZLERİ JAZZDIR

EKSİK ETEK HADİ BENİ AZDIR !!!



sert olursan elbet kırılırsın

sen saf denince hep darılırsın

lüks mekanlara da çok bayılırsın

hesabı bir kere öde ayılırsın..



çok sinirlisin REGLY mi oldun ???

kötü nefesinlede hep beni boğdun

sınıf ayrımı yapanıda bize gönder

KICINA DUBEL ÇAKSIN ERMAN ENDER

0 yorum:

Yorum Gönder