İbrahim Tatlıses - Eşarbını Yan Bağlama mp3 dinle

İbrahim Tatlıses - Eşarbını Yan Bağlama
--------------------------------------
eşarbını yan bağlama

eşarbını yan bağlama

ben söyleyim sen ağla



zalım anan bana vermez

oturupta sen ağlama

buyun büküp sen ağlama



hele nolur nolur nolur

hele nolur nolur nolur

yar sen benim olsan nolur

kız sen benim olsan nolur



arık ince geçilmiyor

arık ince geçilmiyor

su bulanık içilmiyor



bana yardan geç diyorlar

bana yardan geç diyorlar

yar şirindir geçilmiyor

yar şirindir geçilmiyor



hele nolur nolur nolur

hele nolur nolur nolur

yar sen benim olsan nolur

kız sen benim olsan nolur



ağaçlarda dal olaydım

ağaçlarda dal olaydım

petek petek bal olaydım



bana göre yar mı yoktu

bana göre yar mı yoktu

istedim ki sen olaydın

istedim ki sen olaydın



hele nolur nolur nolur

hele nolur nolur nolur

yar sen benim olsan nolur

kız sen benim olsan nolur

0 yorum:

Yorum Gönder