Grup Hepsi - Kaç Yıl Geçti Aradan mp3 dinle

Grup Hepsi - Kaç Yıl Geçti Aradan
-------------------------------
Kaç yıl geçti aradan ayrı ayrı

Bitsin artık bu hasret buluşalım gayrı

2x



Nolur sormasınlar bana

Nolur söyletmesinler derdimi

Saklarım ben onu kendime

Yerim kendi kendimi



Akıyorsa yaşlar gözümden

dinmiyorsa bitürlü gece gündüz

karardıysa bütün dünyam

Vardır elbet bir sebebi



Kaç yıl geçti aradan ayrı ayrı

Bitsin artık bu hasret buluşalım gayrı

4x



Benim bütün derdim özlem

Biliyorum kavuşur böyle seven

Biz bir elmanın iki yarısıyız

O en çok sevdiğim ve ben



Akıyorsa yaşlar gözümden

dinmiyorsa bitürlü gece gündüz

karardıysa bütün dünyam

Vardır elbet bir sebebi



Kaç yıl geçti aradan ayrı ayrı

Bitsin artık bu hasret buluşalım gayrı

0 yorum:

Yorum Gönder