Gökhan Özen - Benim İçin N'apardın mp3 dinle

Gökhan Özen - Benim İçin N'apardın
----------------------------------

Benim için bir şey yap öyle lafta kalmasın

Hasta olursam bir gün bir çorba yapar mıydın

Sobamı yakar mıydın portakal soyar mıydın

Sahiden yapar mıydın istersem



Benim için n'apardın

Ayazda mı yatardın

Sırtında mi taşırdın

Hamallık mı yapardın

Aman ne bileyim ben

Yap da bi göreyim ben

Ben olsaydım n'apardım

Ayazda da yatardım

Sırtımda da taşırdım

Hamallık da yapardım

Aman ne bileyim ben

Bekle bekle de gör sen



Başıma birşey gelse yanımda olur muydun?

Bi meselem olsaydı beni dinler miydin?

Başından mı atardın?

Bağrına mı basardın?

Acımı taşır mıydın istersem?



Kim sana gülerse, aklını çelerse, değer mi ona derse her şeyi denerse



Kanma.........



Benim İçin Ne Yapardın?

0 yorum:

Yorum Gönder