Gökhan Özen - Beni De Gör Yarabbim mp3 dinle

Gökhan Özen - Beni De Gör Yarabbim
----------------------------------
Kaderim sevdama kör kuyu kazmış

Çıkamaz içinden, kimse çıkamaz

Ne bilirdim senle ayrılık varmış

Hiç bir aşk gönlüme derman olamaz.



Gittiğin gün nasıl yandım

Buna nasıl dayandım

Serseri oldum peşinde

Sokağında dolandım



Beni de gör yarabbim

Gör de bak ne haldeyim

Bir vefasız kulunda dertteyim,kederdeyim

Çok sevdim kederdeyim



Seni canım sandım kalbime kattım

En büyük hatayı ben sende yaptım

Şahidimsin tanrım bin kere öldüm

Şu seven kalbimi bin parçaya böldüm



Gittiğin gün nasıl yandım

Buna nasıl dayandım

Serseri oldum peşinde

Sokağında dolandım



Beni de gör yarabbim

Gör de bak ne haldeyim

Bir vefasız kulunda dertteyim,kederdeyim

Çok sevdim kederdeyim

Beni de gör...

0 yorum:

Yorum Gönder