furkan gülden - sebepsizce mp3 dinle

furkan gülden - sebepsizce
--------------------------
bulandı aklım
çıkmaz sevdalardayım
gözünü boyadığın aşığınım
son diyarların
ilk bakışların
siyah gecelerin sensizliğindeyim
kimsesizim, sadece senindim sevgilim
hani hep derdin, seninleyim diye
şimdi nerdesin
bıraktın, gitti beni zalim

sen çık git hayatımdan bi zahmet
bak herkes görecek bensiz ne hallere düştüğünü
yok yere bıraktın beni sebepsizce
kalbimi de aldın beraberinde
götürdün verdin ellere
öldürdün beni yok yere
sevmezdim seni ama çaldın kalbimi
ve kalbine küstürdün beni
yaktın bütün sevgimi
sepepsizce öldürdün beni.
şimdiki aklım olsa kanar mıydım ben sana
bile bile göre göre
atar mıydım kendimi ateşe
kaderim şimdi elinde
ya geri ver bana
ya da bırak olduğun yere
söz geçiremem gönlüme
sevme desem de o yine
sever seni delicesine..

0 yorum:

Yorum Gönder