Ferhat Göçer - Hançer mp3 dinle

Ferhat Göçer - Hançer
---------------------


son bakışımda görüverdim

tanıdım o an ayrılığı

koydum ateşleri gönlüme

veda ettin sevgilime



nasıl o an ölmedim

nasıl dayandım o karanlığa

anılar dönüşürken çığlığa

şarkılar hançer dudağımda



nasıl o an ölmedim

nasıl dayandım o karanlığa

anılar dönüşürken çığlığa

şarkılar hançer dudağımda

yalnızlık yine mi kader

her gün birbirinden beter



-Nakarat-

Sevdirmiyor güldürmüyor

süründürüp öldürmüyor

dokunmayın acım yeni

bende saklı kalsın yeri x2



son bakışımda görüverdim

tanıdım o an ayrılığı

koydum ateşleri gönlüme

veda ettin sevgilime



nasıl o an ölmedim

nasıl dayandım o karanlığa

anılar dönüşürken çığlığa

şarkılar hançer dudağımda



nasıl o an ölmedim

nasıl dayandım o karanlığa

anılar dönüşürken çığlığa

şarkılar hançer dudağımda

yalnızlık yine mi kader

her gün birbirinden beter

0 yorum:

Yorum Gönder