Ferhat Göçer - Bir Dua Gibi np3 dinle

Ferhat Göçer - Bir Dua Gibi
----------------------------

Sendede İz Kaldımı Bu Talihsiz Hikayeden

Dayanıyormu Kapılarına Anılar Aniden

Gögüsünü Sıkıştırıyormu Zaman Zaman

Hiç Faydası Yok Bilsemde Gitti Giden

Geçilmiyor Acıdan Dünya Yanıyor Görüyormusun

Kendi Acına Gömülmekten Mahçup Oluyorsun

Günden Kovsan Geceden Giriyor Bıçak Gibi Hasret

Uykularında Çığlık Çığlığa Çağırıyorsun



Gel Gel Ne Olur Gittiğin Yerden

Hayat Çok Sert Çekilmiyor Sensiz

Gel Gel Ne Olur Gittiğin Yerden

Hayat Çok Sert Katlanmak Zor Sensiz

Bir Dua Gibi Adını Tekrarlıyorum

Ateşe Verdim Ömrümü Yakıyorum

Bir Dua Gibi Adını Tekrarlıyorum

Ateşe Verdim Ömrümü Yakıyorum



Son Aşkım



Sensiz Yalnızlığım Anlamsızlığım

Tadı Olmadan Ömrün Umutsuzluğumu Gördün

Dokunduğum Hiçbir Tende Kokun Yok

Aradığım Mutluluğu Gözlerinde Buldum

Yaralarım Artık Uzakta Bir Yerde

Sessizce Küllenip Savruluyor



Sen Son Aşkım Son Ümidim Olacaksın

Kalbimde Herzaman Tek Kalacaksın

Ruhum Dudaklarında Hayat Buluyor

Yaşadığım En Büyük Aşk Sen Olacaksın

0 yorum:

Yorum Gönder