Ferdi Tayfur - Neyleyim Sen Yoksan Eğer mp3 dinle

neyleyim sen yoksan eğer dünyanın servetini

neyleyim sen yoksan eğer ahiretin cennetini

neyleyim sen yoksan eğer sahilleri kırları

neyleyim sen yoksan eğer yazı kışı baharı



nede hakliymiş meğer

aşk uğruna yananlar

sende beni yakıp gittin

gecen yıl bu zamanlar



elimde yok adresin simdi bilmem nerdesin

aşkımızın ödülümüydü habersizce gidisin

sana öyle hasretim bu temmuz akşamında

neyleyim sen yoksan eğer neyleyim İstanbul'da

Ferdi Tayfur - Neyleyim Sen Yoksan Eğer
------------------------------------------


bir baktım ki sen gideli yıllar olmuş

umudum dağların ardında

hayallerim param parça

ben ise kırık dökük

ne ellerin değer elime

nede yüzün yüzüme donuk

kim bilir simdi nerelerdesin nereler desin

0 yorum:

Yorum Gönder