Fatih Yeşilgül - Tek Tabancayim mp3 dinle

Fatih Yeşilgül - Tek Tabancayim
---------------------------------


Uğruna ne Canlar Verdim

Kendin ettin Kendin Buldun

Tek TaBaNCaYıM..



Bir merdiven dayadım göğe

Bulutlara tırmandım

Yıldızlar Koydum Cebime

Tek TaBaNCaYıM..



Senin için senden Geçtim

Uğruna ne Canlar Verdim

Kendin ettin Kendin Buldun

Tek TaBaNCaYıM..



Gidene kal demek bizim işimiz değil, Yakışmaz da

Perçeminden Tutamam , Ayağına prangalarda Vuramam

Gel Diye Hiç Kimseyi Çağırmadım…

Gidişin de Gelişin gibi Senin Kararın

Şimdi neden “kal demedin” diye beni suçlarsın

Hani Aklın Kendine Yardı

Hani Zaman her şeyi bir bir sarardı

Şimdi niye yanarsın, Beni niye suçlarsın

Unuttun mu ? Gittiğin gün

“Hani Bana Bir şey Olmaz Diyordun” diyerek üzüntümü hafife almıştın

Aşkıma Yandığımda Sen bunu anlamamıştın…

Ayrılığa Yanması Asaletimdendir..

Ayrılığa Yanan mı yanacak, Yanacak bir ayrılık bile bulamayan mı?

İşte Sen Bunu Bile Anlayamamıştın

Şimdi Sorma Sırası Bende

Ne olmuş ki Bana !!!

Yine Söylüyorum ;

Sadakat bendeyken Dalavere Sendeydi

Sükunet Bendeyken Hiddet Sendeydi

Giden Sendin , Viran Olan Yine SEN

Evet Doğruyu Söylemişim

Nede iyi etmişim

Bir Daha Söyleyeceğim, iyi Dinle

Hem de en Keskininden

Bana Hiçbir ŞeY OlmaZ

Ben AŞK ADAMIYIM



Bir merdiven dayadım göğe

Bulutlara tırmandım

Yıldızlar Koydum Cebime

Tek TaBaNCaYıM..



Sözüm Esirgemem Yardan

Gönül caydı Artık Aşktan

Tatlı Olsa Sözün Baldan

TeK TaBaNCaYım



Senin için senden Geçtim

Uğruna ne Canlar Verdim

Kendin ettin Kendin Buldun

Tek TaBaNCaYıM..

0 yorum:

Yorum Gönder