Fatih Yeşilgül - Senle Açamam mp3 dinle

Fatih Yeşilgül - Senle Açamam
------------------------


Bir fidan olsam toprakta suyum sen olsan

Kurur kalırım gülüm senle açamam

Varsa söylenecek bir söz sevgi adına

Bırak ben söylerim gülüm sen sadece sus...



Görmedin mi vefasızlar vefa görmezler

Bilir misin son sözü aşk adamı söyler

Son demlere bakıp yüreğini soğutma

Bu yürek kırk vefasızı bir anda siler..



Tel tel olsa yüreğim her tel sen olsan

Koparırım yüreğimi yine aramam seni..

Varsa söylenecek bir söz sevgi adına

bırak ben söylerim gülüm sen sadece sus..



Şiiri :



iste böyle gideceksin salına salına

Ardına baka baka

Kimi bekliyorsun da bakarsın ardına demezler mi adama

sen bir gurursuzu sevmedin ki güzelim

ki gelsin ardından

O asilce sevdi ve asilce gitti



Yaptığını çekeceğinden kuşkun mu vardı da

Simdi elem içinde ağlarsın

görünen köy misali var miydi gerek klavuza

Simdi yerli yersiz ağlama vaktidir



çevrene ne yapacağım diye sorma vaktidir

Alacağın cevabı ben söyleyeyim güzelim

bilmiyorum diyecekler





kimin gücü yeter ki zamanı geri çevirmeye

öyleyse sen sadece susmayı dene

ilk gittiğin gibi güçlü sansınlar seni

bu beni daha mutlu eder

bir çaresizimi sevmişim dememem için



Sen öyle olmasan da ve ben bilsemde

sen güçlüymüş gibi yap

simdi hoşçakal deme zamanı amma sen hoşçakal kalmayı hak etmiyorsun

sevmenin ve sevilmenin hakkini verebilenindir o

Sana söylenecek tek sözüm var

bu ömrü sevgiye hasret

mecnun misali yasaman dileğiyle...

0 yorum:

Yorum Gönder