Fatih Yeşilgül - Saydım Gitti mp3 dinle

Fatih Yeşilgül - Saydım Gitti
----------------------------

zannettim bir daha şafak doğmaz üstüme

zannettim bir daha aymaz bu soluk yüzüm

esen rüzgar gibiydin,sadece toz kaldırdın

böyle sert esmenin ne anlamı var

ee bedeli var..

aş evimi bu yürek?geldin gittin canımı yedin..

seviyorken ben ne dedim

bağım koptu yüreğinle bağlamaya gücün yetmez

senin zavallı aklın beni anlamaya yetmez..

bulut olsan sonun ıslak..

yağmur olsan yerin toprak..

ateş olsan cürmün belli..

kaybettin beni temelli..



gittiğin gibi gelecksin bastığım yerlere tekrar basacak kıymetini bilmedim
diyeceksin

zaman treninde zamansızlığı oynayacak

köprünün altından suların aktığını kabul etmesende

aynaya küs değilsen,saçlarının ağırdığından anlayacaksın

o eski anadolu çocoğunu bulursan banada haber ver

gönül aleminde limana çıkartma yapma zamanı

ilk demlerinde sensizken bocalama zamanı bitti benim için

anlayacağın aşk oyunu bitti artık

taviz azmin ifadesidir bilmezmisin

duymadıysanda duy

yalan suç doğurur

bunudamı duymadın..neyi bilirsinki sen

evelin neydiki ezelin ne olsun

gidişin yüreksizce ve bensizken zamana direnişin..

anladınmı şimdi gölgemde üstünden kalkınca ne denli acizmişsin

giderken emanet etmezsen sevdiğini hakka..

döndüğünde sevdiğini şeytanın yanında ara..

şeytanlaşmış nefislerin ne fısıltısını nede kükremesini bu kulaklar duymaz..

boşuna yırtınırsın

en iyisi sen dönmedin bende görmedim SAYDIM GİTTİ



er meydanından kaçan kahpelerin sevginin divanı harbinde ölümdür cezası!!!

0 yorum:

Yorum Gönder