Fatih Yeşilgül - Ölesim Var mp3 dinle

Fatih Yeşilgül - Ölesim Var
----------------------



An gelir aklım Gider Yar

İçimde Dinmez Yaralar

bir An tutup ta kolundan

Çekesim var, Alasım Var



Yanasım Var , Ölesim Var , Yanasım var



Bu Aşkı Gök Kubbelere

Feryadımı Yüreklere

Bu Ben Beni Tarihlere

yazasım Var, Yazasım var



Artık Gün Doğunca dar Ağaçlarını Kursunlar

İsterlerse Ara arda gelsin kurşunlar

Başka Bir kelime mi Duyacaklarını sanır Soysuzlar

Oysa ben Sesimle Değil;

Yüreğimle ve de Kanımla Yazmak İstedim Sevdamı

Gizemli Sevgiliyedir Bu Sözüm…

Anla Artık, Bu Sensin Keskin bakışlım

Bir Busene Feryadım

Bir Gül ki Kıskananlar Çatırtıyı yüreğinde duysunlar

Vazgeçen Namerttir

Bir AH edersem, livme livme Derimi de Soysunlar

Lakin Son Nefesimde de olsa

Aşkı bana, Yalnız Bana Sorsunlar…

Biz kapkara gecelerin Aşikar Aşk Çocuklarıydık

Keskin Bakışlı Buseye Aşıktık

Bin Can Verirdik Bir Busesine

Sen Bizden Anlamazsın, Anlayamazsın…

Sen Aşkımla Bir Adım Bile Yol Alamazsın

AŞIKLAR ASILR … Tıpkı Benim Gibi

Soysuzlar Yakılır, SENİN GİBİ !

Sen Bizle Aynı İpe Bile Dolanamazsın

Sen Aşkımla Bir Adım Bile Yol Alamazsın..



Yanasım Var , Ölesim Var , Yanasım var



Cümle Alem Duysun Diye

Haykırdım Sesim Ellere

Neredeysen Güzel Yarim

Dön Diyesim Var



Yanasım Var , Ölesim Var , Yanasım var



Sensizlik İşler içime

Kan Sıçradı Yüreğime

Çekip Bir Kurşun BeyniMe

Sıkasım Var…

Çekip Bir Kurşun BeyniNe

Sıkasım Var…

0 yorum:

Yorum Gönder