Fatih Yeşilgül - Bir Şans Daha mp3 dinle

Fatih Yeşilgül - Bir Şans Daha
-------------------------------


Şu gönlüm Çileye Yar Dese de

Sen Gözümde Kalanımsın Yinede

Son Halini saklarım hala sinemde

Olur ya bir gün dönersin diye



Gitmesen olmaz mı bir Şans daha

Dur! artık bir su dök yangınıma

Ağlasan yanan yok benden başka

Mevsimler içinde bir KIŞ gibiyim

Dostların içinde Yalnız biriyim



Şiir

Sensizken ne ızdıraplara katlandım da Zamana bıraktım Yaralarımı

Yar sarmadı, Can Sarmadı... Sen Sararsın Diye

Ben gibi Gördüğümden,

Senden öteydi bana... EL di yani

Merhem oldu yaralarıma ama İyileşmedi..

Deli Gönül Seni Bekler... Seni Bekler Daima....

Bazen Dalarım Bir Yılbaşı Gecesi Maziye..

Kaparım Gözlerimi! Bir olduğumuz günlerin hayaliyle

Yeniden Yaşarken Anlarım ki Bu gönül Seni Bekler

Ne istedin de Vermedim

Hangi Sevgin Sahipsiz Kaldı

Hangi Yaban elde tek Başındaydın

Yolumu Sevdam Dedim Rayından Çıkardım

sen değildin ki BENDİN

Nerden Bilebilirdim ki ilk durakta yanlış Yola sapacağını..

Ben Sebep oldum Diye hep Suçladım Kendimi...

Onarılmaz Bir Yaramı Ki Gelmezsin

Bu Gönül Seni Bekler!

Sen Geldin de, Ben mi Yoktum Yerimde

Sen Geldin de; Ben, yok muydum Yerimde

Bu gönül Seni Bekler... Seni bekler Daima

Sen Geldin de; Ben Yok muydum Yerimde

..



Böylemi Söyledi Falcı Gülizar

Sahte heves miydi O yakarışlar

Ben artık Diyemem Sen Söyle Gönlüm

Bu Masal Böylemi Bitecekti Be Gülüm



Gitmesen olmaz mı bir Şans daha

Dur! artık bir su dök yangınıma

Ağlasan yanan yok benden başka

Mevsimler içinde bir KIŞ gibiyim

Dostların içinde Yalnız biriyim

0 yorum:

Yorum Gönder