Fatih Yeşilgül - Adin Leke Sevgiye mp3 dinle

Fatih Yeşilgül - Adin Leke Sevgiye
------------------------------



Çıksan Göğe Yıldız oLsan Ahh..!!! Yere inip VoLkaaaN oLsan

Bu ßedende KaLbim oLsan aTTırmam seniii….

GeLsen Ne yazar GüLüm GeLmesen ne_?



Adın Leke SeVgiye Git GeLme güLüm geriye

Sevin SeVgiLim SeVin aĞLanacak HaLine

Günün Varmasın Sabaha aLLahım Yeter ßu cana

SeninLe doğmadım, Sensiz yoLLarım Var daha …



Şiir :



Bıktım usandım ben bu fasıldan

Ne seni anmak gelir içimden nede aramak

Tek istediğim bu ömrü dobra dobur yaşamak

Bırakmadın .. bırakmadılar … bırakmayacaklar

Ama benden istediklerini değil …

Verdiklerimden bir fazlasını asla alamayacaklar

Giderken gümbürtüye gözün ßeni mi kesti

Bırak paçamı bırak SeVdiğin kadar SeVildin

Gördün mü bak kalbimden taaa paçaya kadar indin

Dahada inme, ötesi ayağmın dibi

Ezersem bir sinek gibi bitirirmi sence bendeki kini

Bende yanlış yoktu ki sözümün eriydim ben

Hep derdim SeVdim mi tam, Nefret ettim mi tam

Yarım yoktur bende …

Neye şaşarsın 5 yılın SeVgisiyle 5 yılımda nefretle kinle geçsin

Sende anlarsın …

Kısa hikaye değil yaşadıklarım, arif e ders Verecek kadardır topladıklarım

Hee yaaa… !!! kıtalar ötesinde duyuldu da sesim

Kendini Prens sanan ZaVaLLıya takıldı bu nefesim…



Bu Gece Son Gecem oLsa ßir Sık neFes Canım oLsa

GözLerin Merhemim oLsa Sürdürmem Seni….

GeLsen Ne Yazar GüLüm GeLmesen Ne____?



Adın Leke SeVgiye Git GeLme güLüm geriye

Sevin SeVgiLim SeVin aĞLanacak HaLine

Günün Varmasın Sabaha aLLahım Yeter ßu cana

SeninLe doğmadım, Sensiz yoLLarım Var daha …

0 yorum:

Yorum Gönder