FAMILIA TOKAT - Her Rüyadasın mp3 dinle

FAMILIA TOKAT - Her Rüyadasın
--------------------------
Her Gecemde Her Rüyadasın

Bir Nefes Kadar Yakındasın

Sensiz Geçen Günlerim Haram

Sen Benimle Ol Nefes Alam!..



Özlemek Nedir Bilmezdim Seni Görünce Tanımışım,

Aşkı Ben Seninle Tanımışım Bana Sen Aşıladın,

Kalbim Hep Atar Durur ,Sana Bakınca Farklıyım,

Ah Bi Bilsen Sen Benim İçin NE Kadar Farklısın

Bebek Gözlüm Benim Yine Ağlattın Beni

Tahmin Edebilirmisin Çok Seviyorum Seni

Gözlerinde Buldum Kendimi Hissederdim Sevgini

Kim Bilir Ne Zaman Tutacağım Ellerini...



Sen Varken Ben Varım Hep Dedim Bu Yolda

Her Zaman Kalbimdesin Sakın Ola Bunu Unutma

Gönlümün Prensesi,Sen Kalbimin Sesi,

Ömrümün Tek Nefesi,Hayatımın Tek Neşesi

Kıyamet Kopsada,Zincirlere Vursanda,

Sen Benimsin Artık Bil Kabire Dahi Koysanda

Gözlerin Benim Dünyam Hep Başımı Döndürür

Baktığın Zaman Güneş Açar Bu Kalbi Güldürür...



Her Gecemde Her Rüyadasın

Bir Nefes Kadar Yakındasın

Sensiz Geçen Günlerim Haram

Sen Benimle Ol Nefes Alam!..



Seni Nasıl Anlatayım Bilmiyorum Bebeğim

Uzaklarda Deilsin Kalbimdesin Çiçeğim

Denedim Yaşamayı Sensiz Nefes Almayı

Olamadım Be Güzelim Sevemedim Hayatı



Anladımki Sonunda Kaderim Oldun Benim

Allah'ımdan Dileğim Karım Olursun Benim

Biraz Bekle Yakında İstemeye Geleceğim

Ölümüne Seninleyim Bu Şarkıda Yeminim



Bana Bir Sözün Yeter Ne İstersen Yaparım

Mezara Sok Beni Resmin İle Yatarım

Senin Olduğun Her Yer Cennet Gibidir Bana

Sevmek Desem Az Olur Tapıyorum Ya Sana



Ümit Verme Bebeğim Benden Başka Bir Kula

Allah Verdi Canımı Sen İste Senin Ola

Düşünme ki Bıkarım Usanırım Zamanla

Çiçeğim Herşeyimsin Sardım Seni Canıma



Her Gecemde Her Rüyadasın

Bir Nefes Kadar Yakındasın

Sensiz Geçen Günlerim Haram

Sen Benimle Ol Nefes Alam!..



Tek Bir Sözün Yeter Sevgilim

Öl De ,Öleyim

Benim Tek Bir Dileğim Var:

Seni Hep Yanımda Göreyim

Sen ;Hayatımın Anlamı,

Sen ;Başımın Tacı,

Sen ;Gönlümün Sultanısın

Gel Tut Elimi Güzel Yarim

Durmaz Perişan Halim

Gel de Bu Deli Gönlüm Uslansın!..



Her Gecemde Her Rüyadasın

Bir Nefes Kadar Yakındasın

Sensiz Geçen Günlerim Haram

Sen Benimle Ol Nefes Alam!..



Her Gecemde Her Rüyadasın

Bir Nefes Kadar Yakındasın

Sensiz Geçen Günlerim Haram

Sen Benimle Ol Nefes Alam!..

0 yorum:

Yorum Gönder