Esra Kahraman - Ex Love (İngilizce ve Türkçe Çeviri) mp3 dinle

Esra Kahraman - Ex Love (İngilizce ve Türkçe Çeviri)
----------------------------------------------------
you left me alone in dark
beni karanlıkta yalnız bıraktın
and made the pain just like a shark
ve bir sahtekar gibi bana acı verdin
There is no need for talking
konuşmaya gerek yok
Don't get tired for explaining
açıklama yapmak için yorulma


nothing will be same again
hiçbirşey tekrar aynı olmayacak
And our love never will begin
ve aşkımız hiçbir zaman yeniden canlanmayacak
stop telling me about your regrets
bana pişmanlıklarından bahstme.



you'd never touch my soul again
bi daha asla ruhumu okşayamayacaksın
and never search my heart again
ve asla kalbimin derinliklerine inemeyeceksin
cause i don't want hear your usual lies
yalanlarını duymak istemiyorum


wowww, it's too late
wowww,artık çok geç…
i'm afraid ex love, i started to hate
sana kızgınım ex aşkım, senden nefret ediyorum



I deeply felt as i die
ölümü hissediyorum derince
understood lately everything was lie
ve anlıyorum her şeyin sonunda yalan olduğunu
Faught with my soul and heart
ruhum ve kalbimle savaşıyorum
Try to push you away so hard
senden kurtulmaya çabalıyorum...

0 yorum:

Yorum Gönder