Ege - Şeytan Sev Diyor RemiX mp3 dinle

Ege - Şeytan Sev Diyor RemiX
----------------------------

Öcüler gibi korktum ben bu aşktan

Bana zulüm ediyor

Geceler boyu yandım, eridim, bittim

Beni kahrediyor.



Günahın tadı sardı dört bir yanımı

Ruhumu gasp ediyor.



Şeytan sev diyor!

Dünya boş diyor!

Herşeyi sil diyor!

Aşk devrimdir evrim değil

Kanlıdır diyor!



Beni mahvediyor

Dünya boş diyor!

Herşeyi sil diyor!

Şeytan sev diyor!





Ben kim şeytan, herkes şeytan

Yüzleri saf saf içleri fettan

Ben sev diyorum kime zarar?

Sevmek insanı hayata bağlar

Aşktan korkmak neye yarar?

Ben sev diyorum bak seveceksin

Kendini ... kötü diyeceksin

Papucunu düz giyip

Gece gezeceksin

Yarını boşver, dünü sileceksin

Seveceksin bak göreceksin

Herşey güzel olacak diyeceksin

İyiyim diyen herşey ....

Herkes şeytan



Şeytan sev diyor!

Dünya boş diyor!

Herşeyi sil diyor!

Aşk devrimdir evrim değil

Kanlıdır diyor!

0 yorum:

Yorum Gönder