Efkan Şeşen - Maske mp3 dinle

Efkan Şeşen - Maske
-------------------
Kaldım buralarda

Bir başıma çaresiz

Yollara düşmeli

Artık uzaklara

Takmadım hiç desem

Yalan olur tarifsiz

Ruhum özgür olsun

Fırlattım bir yana



Bana acı hüzün hazan ne dersen de hepsi düştü

Üstüne gülmüş gibi yaptık yürek küçüldü

Bana göre değil ne de sana göre

Takmışız çıkarmalı.. maske!



Takmışız tek tek

Tek tek bir hiçiz

Oysa çıkartınca

Kocaman biziz

Bana göre değil

Ne de sana göre

Takmışız çıkarmalı

Maske!



Yıllarca vuruldum, yaralı ceylana döndüm

Oysa vuruldukça nice avcılar gömdüm

Hiç olmazsa uyurken bir yüz taşıyoruz

Belki ozaman bir parça masumuz



Ama yetmez... yetmiyor işte

Masum bir yüzü sevmeyi bilemedik

Bana göre değil, ne de sana göre

Takmışız çıkarmalı

Maske!

0 yorum:

Yorum Gönder