Ceza-İllegal

Zemin beton trip atar.akenetonla susar.verin jeton bir

Bakışla iskeleton bakar.tek atışla poligon yanar.gel kaşar

Varlığın kasar.patlar kasa her kafaya patla.beşe yapar

Dördün ile çarpar.kantarla mantar tartar bu barbar.dolaşır

Akünün asidiyle gargara yapar.koptu yarbay.harhar.her

Dakika zarar.zararda solmadan lale oldu dolma.kase görüp

Azmam.saliselik gezmez.ağaçlardan kopmam gelir geçer

Kesmez.berlinde camilerden ezan okutmazlarmış

Kısmet.yerdeki yaralıya dokunmazlarmış katlet.fuat rapi

Bırakmış(asla)geliş.ate yaslar dolar küvetler yaşlaşi

Ateşe verir yeksin gazla.biçilecek mc ler buğday ve arpa

Ceza


Feyza rapimden kork ve bana bi purple heyzal panik yapıp

Kaç, gerisini dayanağı fal ve onunki bol para ve derisi

Yüzülesi B-boy, yüzüne bakasım yok, kinim yok, ekibim rapi

Beki zaten etiketinin yarı fiyatı senin rapin. semazen

Gibi döner ama yalana hakkaben dönerim hakkaten, kapa camı

Kapa illegal bu rüzgar yok mecal dilme inmelal die dua

Ederim ben, geceler benim, hecelediğim rapimizi ekin

Bekleyin hasat zamanı geri geleceğim. evime vakit yakın

Elime nakit yada kına yakın. zafere koşan fuata ve bana

Dayanamaz, kulak ötesi yok haricimiz kurak


Ayben

Ben bu notada kendim oldum, her bi rotada kaybım oldu

Oltalarda yem de yoktu, bosborus da tek bir ordu

Noktalarda nakarat oldu, yaptığım bu serenat aşka dair tek

Bi yoldu semturaş ayben oldu. bence rap bu yekmeal var

İstisnaya yok meal, bir elde mikrofon ve gözlerinde

Kalmamış sual. bi anda oldunuz bi şah ve matta geldi

Tarumar, denizde ottunuz rap okyanus aybense illegal


Nakarat



Bence rap bu yektagal, bırakamaz hiç im hiç mecal. bir

Olta attım denize kalmamış ki dalmamış kefal. doldu

Sözlerim bi sizde vardı olmamış meal. denizde çoktunuz kum

Oldunuz fuatsa/cezaysa illegal

0 yorum:

Yorum Gönder