Bülent Gökçe - Titresin Ellerin mp3 dinle

Bülent Gökçe - Titresin Ellerin
-------------------------------



Allahsız dediğin sevdiğim beni benden aldı

Şu küçük dünyam da ßende pembe düşlerim vardı

Şimdi etrafımı kara kara bulutlar sardı

Defterimde gözü yaşlı küçük bir resmin kaldı

O an kara sokaklarında hani bir sarhoş sevdan vardı



Titresin ellerin tutmasın hiç dizlerin

Gülmesin bir gün yüzün ağlasın o gözlerin

Beni bırakıp gittiğin allahsız beni sattığın için



Neden çıktın karşıma kararttın hayatımı

ßilemezsin sen canım akıttığım gözyaşımı

Kimlere yutturacaksın o yalan bakıslarını

Vicdansız alacaksın bu gönlümün sen ahını

Allahsız yolacaksın oksadıgım o saçlarını



Titresin ellerin tutmasın hiç dizlerin

Gülmesin bir gün yüzün ağlasın o gözlerin

ßeni bırakıp gittiğin allahsız beni sattığın için



(şiir):

Şimdi beni iyi dinle allahsız sevgilim

Ben seni çok sevmiştim sana yüreğimi vermiştim

Sana çiçeklerden saray yapmıstım

Sana sana bu ömrümü vermiştim

Sen bana gülerken aglamayı ögrettigin zaman

Sen bana yaşarken ölmeyi tattırdıgın zaman

Sen bana şu koca dünyayı dar ettigin zaman

İşte benden sana bu şarkı dogdu be sevgilim

Titresin ellerin tutmasın hiç dizlerin

Gülmesin bir gün yüzün ağlasın o güzel gözlerin



Titresin ellerin tutmasın hiç dizlerin

Gülmesin bir gün yüzün ağlasın o gözlerin

ßeni bırakıp gittiğin allahsız beni sattıgın için

0 yorum:

Yorum Gönder