Azirha - Vefasız Yarim mp3 dinle

Azirha - Vefasız Yarim
---------------------
Bu dünyaya bir kez daha gelsem yine seni severim yarim

Hiç umurumda değil sanma kimselere yar etmem yemin ederim



Hiç mi Hiç Sevmedin

Hic mi Hic Gönül Vermedin

Ben Sana Ne Yaptim Vefasiz Yarim

Tek Sucum Sevmekmi

Aska Gönül Vermekmi

Atesden Gömlegi Giydim

Ölümlü Halim



Aramizda Yasananlari Nasil Unuttun Bilmem

Tekrarini Bastanmi Bunlara Ben Gelemem

Seni Unutmak Kolay Degil

Atamiyorum Icimden

Seni Sevdigim Gibi Beni Demek Sevmemissin Sen



Hic mi Hic Sevmedin

Hic mi Hic Gönül Vermedin

Ben Sana Ne Yaptim Vefasiz Yarim

Tek Sucum Sevmekmi

Aska Gönül Vermekmi

Atesden Gömlegi Giydim

Ölümlü Halim



Cankan:

Tertemiz Ve Lekesiz Kücük Dünyamda Sana Olan Büyük Sevgim Hic Geldide Yetmedi

Ugruna Canimi Malimi Koydugum Tüm Varligim Senin Icin Bir Degerde Etmedi

Hep Deprem Oldun Hayatimda, Yaralarim Büyüdü Büyüdü Hic Bir Zaman Gitmedi

Askima Celme Taktin, Kiymetde Bilmedin, Seni Sana Birakiyorum

Unutmaki Senlede Hesabim Bitmedi



Hic mi Hic Sevmedin

Hic mi Hic Gönül Vermedin

Ben Sana Ne Yaptim Vefasız Yarim

Tek Sucum Sevmekmi

Aska Gönül Vermekmi

Atesden Gömlegi Giydim

Ölümlü Halim

0 yorum:

Yorum Gönder