aylin aslım - bir çocuk sevdim mp3 dinle

aylin aslım - bir çocuk sevdim
------------------------------
bir çocuk gördüm uzaklarda...
gözleri kederli hatta korkulu
herşeye rağmen biran gülümsedi çocuk,
sıcak,sade ama biraz kuşkulu

bir çocuk sevdim uzaklarda...
sanıyorduki özlemide buydu
o ise bir bakışta beni örtülerimden yalnızca yalnıca duygularıyla soydu

ben böyle yürek görmedim böyle sevgi
şimdi çocuk büyümekte gün ve gün
bütün hüzünleri okşadı birer birer
gizli bir ümide sarılarak biraz küskün

bir çocuk gördüm uzaklarda...
biraz çocuk,biraz adam,biraz hiçti
ellerinde yaşlı zaman demetleri
daha önce denenmemiş yeni bir yol seçti

bne böylr yürek görmedim böyle sevgi
şimdi büyümekte gün ve gün
bütün hüzünleri okşadı birer birer
gizli bir ümide sarılarak biraz küskün.

0 yorum:

Yorum Gönder