Ayben - Gözlerim Ağlar mp3 dinle

Ayben - Gözlerim Ağlar
----------------------
farzet gülüm dökülen yapraklar ayrılığın son parçaları

sabret gönül sabret belki tekrarı olmaz ayrılıkların

çok zor günüm zor oldu bak tekrarı yok bunun

geçmişe bilet kesilseydi cam kenarını ben alırdım dünün

sonsuz olsaydı anlar hep ağlardım yaş bitse bu gözleri dağlardım

yapabilsem çenemi de bağlardım sevseydi beni hayat anlardım

küsmek çözmedi bir çok şeyi ve konuşmak yetmedi bir çok kez

ben denedim çok kez dertleşmeyi ve şimdi unuttum tüm ezberleri

korkun benden çünkü dinle kendimden ben korkarım önce

yaşadıklarımı bi bilseydin inan korkardın benden,benden önce

taş oldu kalp has düşmana pas oldu dosta inandığım az oldu

hazır olsun nevaleler eğlenelim ben bu yolda ailemi kaybettim



gözlerim ağlar yalan hayat bitmeden koş ki yetiş yarına

kurtaramaz beni gecelerin eline kalan bütün hayallerim gibi

farzet ölümden korkmadı kalbim kim geri geldi ki hangi gün hangi

yaş tahtalara basar düşer eline kar kalan rüyaya küser zaman



gün bugün bıraktım kendimi düne günlerim tutarsız göz göre göre

yalnızım,kapalı kapılar o kapılar çalmaz olur eğlence bitince

çaldılar çocukluğumdan bana yığdılar tüm ödevleri ve ben daha yeni bitirdim

son ödevimi geç oldu anladım hayat bi okul değildi

kastır sen hadi kastır belki bi derdin olur yalandan ağlarsın

bok at herkese ve de sil geçmişini ve gizli bi tökezlersen anlarsın

yeşil ışık herkese yanmaz çocuk off

ben eski polyannayım aklım çok sen daha yeni doğdun ah uçma çok

ahımı almayın bitti fazla yok

mandalina kabuğu sakladım ah yıllar bana alaycı baktı ve her gün

kendi kabuğumda sakladım ay bana doğruyu söyledi hergün hergün

kimi gün karıştı aklım hemde karmakarışık aşkı kalbine gizledi

aykız sende tökezledi ve şimdi yeniden yazsak geriye gelir mi

boşver gönül boşver doğru söyleyeni buralarda komazlar

oyunlar oynadı ve gerçek aşka kondu bu günlüm ondan anlamazlar

kaybettiğinde gayretlerinle ayakta durdu bu tembel kız

başardığım şeyler var ki gözle görülmez zaman sonsuz tutsun buz

0 yorum:

Yorum Gönder