Ata Demirer - Kontör At Sevgilim mp3 dinle

Ata Demirer - Kontör At Sevgilim
------------------------------
Kontör at sevgilim

Duyayım o sesini

Kontör at sevgilim

Özledim nefesini

Acı bana kontör at

Son paramı verdim ben

Senin için berbere

Senin için yürüdüm

Mecidiyeköy'den Taksim'e

Son paramı verdim ben

Senin için berbere

Senin için yürüdüm

Mecidiyeköy'den Taksim'e

Amaaaaaaaaaaan kontör at

Kontör at kontör at kontör at

Kontör at sevgilim bana

Kontör at kontör at

Kontör at sevgilim doymadım sana

Faturalı hatlarım oldu benim

Zamanla hepsi kapandı

İsmini google'a girdim sevgilim

Tanımadı google lanet ettim

Kontör at bana sevgilim duyayım o sesini

Güz yaprağında kış güneşinde kırlangıç uçuşunda

Nefesini hissediyorum

Kontör at

Kontör aaaaaaaaaaat

İstemem ben puan muan

Java oyunları yalan

Ne anlarım wallpaperdan

Bluetoothta aşklar yalan

Yalaaan

İstemem ben puan muan

Java oyunları yalan

Ne anlarım wallpaperdan

Bluetoothta aşklar yalan

Yalaaan

Kontör at kontör at kontör at

Kontör at sevgilim ulaşayım sana

Aradığım numaraya ulaşılamıyor

Sebep ?

Çağrı merkezindeki vicdansız kız bağla bana sevdiğimi

Merak etmeyin paranız kalmaz bende

Abi öğrenci kontörü verir misin abi

Sağol abi

Anne beni ev telefonundan arayan oldu mu ?

Yok mu ?

Yazık bize...

-eksi dokuz kontörünüz kalmıştır...

Kontörr atttttttttttttt

-eksi dokuz kontörünüz kalmıştır...

0 yorum:

Yorum Gönder