Ata Demirer - Çizdim mp3 dinle

Ata Demirer - Çizdim
---------------------
Üzerime gelmeyin beni deli etmeyin

Ne verilecek hesabım var,ne sorulacak günahım

Üzerime gelmeyin beni deli etmeyin

Ne verilecek hesabım var,ne sorulacak günahım

Ahhh.



Sağımı solumu göremez oldum

Dostu, düşmanı seçemez oldum

Artık ben beni bilemez oldum

Çizdim oynamıyorum

Bahar mı yaz mı seçemez oldum

Gece mi gündüz mü göremez oldum

Artık ben beni bilemez oldum

Çizdim oynamıyorum , Çizdim oynamıyorum



Dumanlandı başım dağlar gibi

Karardı geceler bahtım gibi

Sevdalı gönlüm deli gibi , deli gibi



Dumanlandı başım dağlar gibi

Karardı geceler bahtım gibi

Sevdalı gönlüm deli gibi , deli gibi

Ahhh.



Sağımı solumu göremez oldum

Dostu, düşman mı seçemez oldum

Artık ben beni bilemez oldum

Çizdim oynamıyorum



Kar mı beyaz mı seçemez oldum

Gece mi gündüz mü göremez oldum

Artık ben beni bilemez oldum

Çizdim oynamıyorum , Çizdim oynamıyorum

0 yorum:

Yorum Gönder