Arap Şükrü - Götür Beni Gittiğin Yere mp3 dinle

Arap Şükrü - Götür Beni Gittiğin Yere şarkı sözleri
--------------------------------------------------
2xBu Aşk Böyle Bitemez

Bırakma Terk etme Beni



2xAtma Beni Ölümlere

Atma Beni Zulümlere

Götür Beni Gittiğin Yere



Ben Sensiz Nefes Alamam

Buralarda Hiç Duramam

Tek Başına Yalnız Kalamam

Senin kokunu Özlerim

Hep Yollarını Gözlerim

Götür beni gittiğin Yere



Sensiz Ben Nefes Alamam

Buralarda hiç Duramam

Tek Başına Yalnız Kalamam

Senin Kokunu Özlerim

Hep Yollarını Gözlerim

Götür Beni Gittiğin Yere



2xAşkındır Beni Yaşatan

Beni Hayata Bağlayan

Ahaahh



2xAtma Beni Ölümlere

Atma Beni Zulümlere

Götür Beni Gittiğin Yere



2xSensiz Ben Nefes Alamam

buralarda Hiç Duramam

Tek Başıma Yalnız Kalamam

Senin kokunu Özlerim

Hep Yollarını Gözlerim

Götür Beni Gittiğin Yere

0 yorum:

Yorum Gönder