Ankaralı Namık - Çiçeğim mp3 dinle

Ankaralı Namık - Çiçeğim şarkı sözleri
-------------------------------------
zaman gece yarısı sensizim üşüyorum

odamda hayalinle bas basa yaşıyorum

zaman gece yarısı sensizim üşüyorum

ölesiye sevmişim seni unutamıyorum



çiçeğim gelsene, çiçeğim sevsene

yine bana eskisi gibi sen tatlımsın desene



ne yapacağım şaşırdım uykularım kaçırdım

yine senin uğruna beş yetmişlik bitirdim



çiçeğim gelsene, çiçeğim sevsene

yine bana eskisi gibi sen tatlımsın desene



tenha sokaklarda, issiz parklarda

seni ararken birtanem gözlerinin yerine

artık sokak lambalarına bakar oldum

yatağım kar olmuş duvarlarsa buz

sensizlik zor çiçeğim üşüdüm gelsene, gelsen



çiçeğim gelsene, çiçeğim sevsene

yine bana eskisi gibi sen tatlımsın desene



sen sen tatlımsın desene

0 yorum:

Yorum Gönder