Zeynep -Yana Yakıla mp3 dinle

Zeynep -Yana Yakıla şarkı sözleri
-------------------------------
Bilseydim yüreğime seni,almazdım yar..
Hayatımda gözyaşımı sana dökmezdim yar..
Bilseydim yüreğime seniqalmazdım yar..
Hayatımda gözyaşımı sana dökmezdim yar.

Ama yalan,dedin ne güzel gülümserdin yar,
Bu kadın seni bilmemki nasıl unutur..
Ama yalan,dedin ne güzel gülümserdin yar,
Bu kadın seni bilmemki nasıl unutur..

Yana yıkıla yine utana sıkıla hergece ağlıyorum,
Resmine bakıp ona,dokuna dokuna senle sabahlıyorumm,
Yana yıkıla,yine utana sıkıla hergece,ağlıyorum,
Resmine bakıp ona dokuna dokuna senle sabahlıyorum..

Bilseydim gözlerine hiç bakmazdım yar..
Yarım kalmış sözlerine hiç kanmazdım yar..
İnan alışamadım,beni bitek sen anlarsın yar.
Bu kadın seni bilmemki nasıl unutur..

Yana yıkıla yine utana sıkıla hergece ağlıyorum..
Resmine bakıp ona,dokuna dokuna senle sabahlıyorum..
Yana yıkıla yine,utana sıkıla hergece ağlıyorum,
Resmine bakıp ona dokuna dokuna,senle sabahlıyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder