Vega - Elimde Değil mp3 dinle

Vega - Elimde Değil
-------------------
Bir senin gözler beni anlar; elimde değil

Görür görmez deliren ihtiyaçlar; elimde değil

Düşerken son bir kez yalana; benimsin benim

Yalansan yalanı severim elimde değil



Gitme nolur gitme,itirazlar elimde değil

Yalnızım,yalnızız,yalnızlıklar elimde değil

Düşerken son bir kez yalana benimsin benim

Yalansan;yalanı severim elimde değil...



Yüzü suyu hürmetine bir gel aşkın

Içimde bir rüzgar essin

Bu gece doldum,bu gece taştım

Adımı yüzüme söylersin



Gel kollarına bir gel aşkın

Içimde bir rüzgar essin

Geceme doldun,geceme taştın

Güzelsin ah güzelsin



Gözlerinden sızan karanlıklar umrumda değil

Ne şimdi ne sonra ne boşluklar umrumda değil

Düşerken son bir kez yalana benimsin benim

Yalansan yalanı severim elimde değil



Dizime başını düşür uyu

Saçlarım yüzünde gezsin

Geceler uzun geceler boyu

Ben yorgun sen güzelsin



Dizime başını düşür uyu

Korkular içimden aksın gitsin

Geceler uzun geceler boyu

Ben yorgun sen güzelsin

0 yorum:

Yorum Gönder