Norm - Erman Ender - Ajdar (Diss) Küfürlü +18 mp3 dinle

Norm - Erman Ender - Ajdar (Diss) Küfürlü +18
------------------------------------------------
medyamı boş koy hepsi cenabet

ülkemdeki kıyamete alamet

çikitayı s*ktir et dene bu sucuğu

ajdar yırtık kondom çocuğu



gülün ama bu durum toplum yarası

çözümü geçtiyse aptal yarısı

mankeni yolla malafatı dikeyim

seni alkışlayan elleri s*keyim



insan ırkında sen çok özelsin

rahme düşen en aptal spermsin

eğitim sistemine tek yanıtsın

darwin teorisine ilk kanıtsın



televizyon dediğiniz bi b*ktur

çıkıp içine sıçmayan g*t yoktur

caner tülinler, ahu meriçler

yettiniz artık ulan aç p*çler



ey cılgın türk uyan artık uyan

kuyunu kazan çok

yok mu bu sesi duyan?

daha neyi nasıl anlatmalı bilemem

sırıtana bakın ama ben buna gülemem

sen kuyu göster ben de taş attım

soktum tersten gözünü yaşarttım

popunuz şak şak

topunuz yav..k

yine özenti ve geçti t...k

0 yorum:

Yorum Gönder