Mc Karakule Ft. Dj İntikam - Başımı Baştan Aldın mp3 dinle

Mc Karakule Ft. Dj İntikam - Başımı Baştan Aldın
------------------------------------------------
Ayrılmak yok diye diye ayrılığı uzaklara saldın tanıştım hasretinle basımı
bastan aldın şöyle bir derine daldım dun gibi aklımda kaldın yanımda hep sen
vardın basımı bastan aldın NE KADAR ÖZLERİM SENİ AŞKIM BUNU BİLİRMİSİN
MUTLULUĞUN YELİ YOKSA YAĞMURUN SELİ MİSİN BU GÜZELLİK BİR PRENSES GİBİ BİR
MELEĞİN ELİMİSİN UNUTMAK OLURMU HİÇ YAPMA SEN DELİMİSİN SOLMAYAN ÇİÇEĞİM ALNIMDA
YAZIMSIN SEN BENİM ALDIĞIM NEFESİM aldığım nefesim uğruna özümsün sen benim
aşkımın yaprAgı gönlümün rengisin sen benim bahardaki biricik kınalı kuzumsun
sen banım uğruna canımı verip inan bak yine ölebilirim dünyayı yıkar herşeyi
gözümden silebilirim seni alıp buralardan uzaklara gidebilirim aklıma takıldı o
gün uyku girmedi gözüme bu gece resmine baktım çakıldım kaldım işte öylece
gözlerimden yaşlar aktı.ağladım sessizce sana bakarak seni seviyorum dedim
gizlice

DÜN GİBİ AKLIMDA KALDI TANIŞTIĞIMIZ O GÜN YÜZ YÜZE SESSİZCE BİRLİKTE
KONUŞTUĞUMUZ O GÜN HER GECE DÜŞLERDE HAYAL GİBİ BULUŞTUĞUMUZ O GÜN ASIRLAR
GEÇSEDE EYİLMEZ BU ÇINAR NİCELERİ ÖLÜR AMA KURUMAZ Kİ BU PINAR BU KALP TEK SENİN
İÇİN NE ŞEHİRLER YIKAR AŞKIM BEN TEK SENİ SEVİYORUM SADECE SENİ ÖZ...(f)

0 yorum:

Yorum Gönder