İbrahim Tatlıses - Tek Tek mp3 dinle

İbrahim Tatlıses - Tek Tek
-------------------------
Tek tek ağardı bak saçlarım tek tek

Tek tek damlıyor göz yaşlarım tek tek

Tek tek bıraktılar beni tek



Birde yarimin hasreti yüreğime oldu ek

Şu bitmeyen dertlerim ile tek başımayım ben tek

Birde yavrumun hasreti yüreğime oldu ek

Şu bitmeyen dertlerim ile tek başımayım ben tek



Tek tek uçtu gönül kuşlarım tek tek

Tek tek terketti tüm dostlarım tek tek

Tek tek bıraktılar beni tek



Birde yarimin hasreti yüreğime oldu ek

Şu bitmeyen dertlerim ile tek başımayım ben tek

Birde yavrumun hasreti yüreğime oldu ek

Şu bitmeyen dertlerim ile tek başımayım ben tek



Tek tek çaldım dost kapısını tek tek

Tek tek tanıdım hepsini tek tek

Tek tek bıraktılar beni tek



Birde yarimin hasreti yüreğime oldu ek

Şu bitmeyen dertlerim ile tek başımayım ben tek

Birde yavrumun hasreti yüreğime oldu ek

Şu bitmeyen dertlerim ile tek başımayım ben tek



Bıraktılar beni tek Bıraktılar beni tek...

0 yorum:

Yorum Gönder