İbrahim Tatlıses - Neden mp3 dinle

İbrahim Tatlıses - Neden
-----------------------
Ben ağlarken gülüyorsun neden

Gözyaşımı silmiyorsun neden

Köşe bucak kaçıyorsun neden



Neden yoksun

Yanımda

Neden yoksun

Kanımda

Neden yoksun

Canımda



Nedensin gözyaşıma neden

Nedensiz içiyorum

Nedensiz ağlıyorum

Nedensiz ağlıyorum neden



Neden neden neden neden

Böyle değildim eskiden

Neden neden neden

Vurdun beni can evimden



Tanrım bir zalim yaratmış neden

Vicdanını elinden almış neden

Birde onu bana yazmış neden



Neden çıktı yoluma

Neden girdi kanıma

Neden kıydı canıma neden

Nedensiz isyanıma

Nedensin feryadıma

Nedensin gözyaşıma

Neden

Nedensiz içiyorum

Nedensiz ağlıyorum

Nedensiz arıyorum neden

Neden neden neden



Böyle değildim eskiden

Neden neden neden

Vurdun beni can evimden



Herkes kendine yakışanı yaptı

Bırakıp gitmek kolaydı

Sende onu yaptın

Peki ben ne yaptım

Seni sevdim sana yandım sana candım

Neden neden neden

0 yorum:

Yorum Gönder