İbrahim Tatlıses - Kız Ben Seni Vurmaz Mıyım ? mp3 dinle

İbrahim Tatlıses - Kız Ben Seni Vurmaz Mıyım ?
---------------------------------------------
kiz ben seni vurmazmiyam saclarindan asmazmiyam senin gibi bir zalimi tarihlere
yazmazmiyam denizlerin ortasinda gecelerin yarisinda (2 kere)

birakip gittin beni yar zalimlerin arasinda zalimlerin arasinda (2 KERE)

KiZ BEN SENI VURMAZMIYAM SACLARINDAN asmazmiyam senin ibi bir zalimi tarihlere
yazmazmiyam (2 KERE)

bu gitmeler beni yorar herseyimiz gördü zarar (2 KERE)

GELECEKSEN GEL DEMEDEN DOSTLARIMIZ SENI SORAR BÜTÜN

DOSTLAR SENI SORAR (2KERE)

kiz ben seni vurmazmiyam...

SEVMEK GÜNAH OLSAYDI ÖNCE MECNUM SEVMEZDI KEREM ASLI ICIN YANMAZDI SEVMEK GÜNAH
OLSAYDI FERHAT DAGLARI DELMEZDI BÜLBÜL GÜL ICIN FERYAT ETMEZDI MECNUM SEVIYORSA
KEREM YANIYORSA FERHAT DAGLARI DELIYORSA BÜLBÜL GÜL ICIN FERYAT EDIYORSA kiz ben
seni vurmazmiyam...( 2 kere

0 yorum:

Yorum Gönder