İbrahim Tatlıses -Kim Bu Gözlerindeki Yabancı mp3 dinle

İbrahim Tatlıses -Kim Bu Gözlerindeki Yabancı şarkı sözleri
----------------------------------------------------------
Söndü içimin ateşi bitti
Bıktım yalanlarından,
Zorla ele avuca sığmaz aşk
Kop gel günahlarından.

Nazın sitemin belli değil
Ben senin neyinim anlayamadım,
Sevda ateşin aynı değil
İlk defa üşüyorum kollarında.

Kim bu gözlerindeki yabancı?
Yaralar beni yüreğimden,
Hani ben olacaktım, yalancı!
Başının tacı.

Bugünün yarınları günahkar
Yakanı bırakmaz ellerim,
Hani ben olacaktım yalancı
Başımın tacı.

Söndü içimin ateşi bitti
Bıktım yalanlarından,
Zorla ele avuca sığmaz aşk
Kop gel günahlarından.

Nazın sitemin belli değil
Ben senin neyinim anlayamadım,
Sevda ateşin aynı değil
İlk defa üşüyorum kollarında.

Kim bu gözlerindeki yabancı?
Yaralar beni derinden,
Hani ben olacaktım, yalancı!
Başının tacı.

Bugünün yarınları günahkar
Yakanı bırakmaz ellerim,
Hani ben olacaktım yalancı
Başımın tacı.

0 yorum:

Yorum Gönder