Hasan Yılmaz -istanbul Ağlıyor mp3 dinle

Hasan Yılmaz-istanbul Ağlıyor şarkı sözleri
----------------------------------------
trende biletsiz sevdalar vardı,
vagonlar kaçaklara göz yumarlardı,
terende biletseiz sevdalar vardı,
vagonlar kaçaklara göz yumarlardı..

aksada yüreklere kar pınarları,
sevdanın arkası var ardı bahardı,
aksada yüreklere kar pınarları,
sevdanın arkası var ardı bahardı..

istanbul ağlıyor sen ağlayorsun,
hadi git git artık ne duruyorsun,
yolcular hep kaçak biz ise tutuklu,
gözler ağlıyor tutkulu çocuksu..

istanbul ağlıyor sen ağlıyor,
sevdiğim bekliyor ne duruyorsun,
yolcular hep kaçar biz ise tutuklu,
gözler ağlıyor tutkulu çocuk..

gül damlası düşmüş ateş yurduydu,
dağlara dil uzatan narlıufuyduyuydu,
yağsada kar geceleri ceren yarasında,
aşk büyütürdu..

istanbul ağlıyor ben ağlıyorum,
hadi kalk gel artık dayanamıyorum,
yolcular geldiler,
sen yoksun içinde,
yüreğim can veriyor acılar içinde..

istanbul ağlıyor ben ağlıyorum,
hadi kalk gel artık dayanamıyorum,
yolcular geldiler sen yoksun içinde,
yürüyim can veriyor acılar içinde..

0 yorum:

Yorum Gönder