Hande Yener - Yalan Olmasın mp3 dinle

Hande Yener - Yalan Olmasın
-----------------------------


Gerçek bir tanedir aslında

Ve herkes bilir aslında gerçeği

Ama senden yana olmayınca

Denersin değiştirmeyi

Biraz geç biraz erken bir an

Her insan aynı yolun bir yerinde

Bu kadar tanıdık çıkar mıydı yoksa

Ahlaksız sayanlar sevişmeyi

Benim de işime gelmez bakarsan

Seni anlıyorsam bil ki mecburiyetten

Yanarken yaktığını anlarsın çünkü

O zaman bilebilirsin biraz halden

Başkasının acısına rağmen sever yürek

Ama doğal cezadan korkup saklamak

Bana gelince acının esası gerek

Sevdim gidiyorum de olmasın yalan

Yalan yalan yalan

Kederimden ölsem de bişey gelmez elimden

Kaybetti aidiyetten benim aşkım değerinden

İnsan karar verince öldürmeye birini

Gerekçe bulur önce ikna eder kendini

Etiket :

0 yorum:

Yorum Gönder