Hande Yener - İyi Günler mp3 dinle

Hande Yener - İyi Günler
------------------------


Bir savaş açtın karşımda koca koca dünya

yenile yenile doğdun beni duymadın

arkama baktım peşimde koca koca dünya

katıla katıla güldün beni duymadın



yüsümü aldın sana yüssüzce geldim

üstüne düştüm yer kalkmadı



iyi günlerde oldu kuşku yoktu dert yoktu

anladım sonra sen yoktun

iyi günlerde oldu yalan yoktu şer yoktu

anladım sonra sen yoktun



öfkemi aştım karşımda koca koca dünya

yenile yenile doğdun beni duymadın

içimi açtım peşimde koca koca dünya

katıla katıla güldün beni duymadın



yüsümü aldın sana yüssüzce geldim

üstüne düştüm yer kalkmadı



iyi günlerde oldu kuşku yoktu dert yoktu

anladım sonra sen yoktun

iyi günlerde oldu yalan yoktu şer yoktu

anladım sonra sen yoktun

0 yorum:

Yorum Gönder