Hande Yener - İp mp3 dinle

Hande Yener - İp
---------------------



Bir ip olsaydı üstünde yürürdüm

Bir ip olsaydı...

El olsaydım uzanırdım

Bir el olsaydı üşümezdim...



Kimim belli değil girdaptayım

Kimim belli değil kayıptayım

Bir ilk olurdu şaşırırdım

Dönüş olurdu sebep olurdum

Zamanı aşardım ona tutunurdum

Bırakmazdım...



Yangınları söndüren beni

Islansam da söndürmez sular

Şimşek çaksa ne çıkar

Ağlar bulutlar bir seni

Yangınları söndüren beni

Islansam da söndürmez sular

Kaplan olsam ne çıkar

Gücüm getirir mi seni



Bir ip olsaydı yanına gelirdim

Bir ip olsaydı...

El olsaydım yetişirdim

Bir el olsaydı boğulmazdım...





Kimim belli değil girdaptayım

Kimim belli değil azaptayım

Bir ilk olurdu şaşırırdım

Dönüş olurdu sebep olurdum

Zamanı aşardım ona tutunurdum

Bırakmazdım...



Yangınları söndüren beni

Islansam da söndürmez sular

Şimşek çaksa ne çıkar

Ağlar bulutlar bir seni

Yangınları söndüren beni

Islansam da söndürmez sular

Kaplan olsam ne çıkar

Gücüm getirir mi seni

0 yorum:

Yorum Gönder