Hande Yener - Hipnozmp3 dinle

Hande Yener - Hipnoz
---------------------


Aşkın kollarında zamanı unutmuşum

Hayalmiş herşey

Bu olmayan bir oyunmuş



Aklın yollarında gidip gelmişim

Kolaymış herşey

Bu olmayan bi oyunmuş



İyi değil miyim neyim?

Adeta aşka hipnozum

Sırlarımı sorma

Beni konuşturma



Kalan yine ben miyim?

Kendime dış vurmuşum

Gerisini sorma beni karıştırma



Kim ne der se ya lan

Zamanı değilse duman

Kaderim nerdebillen var mı?



Da ya na mam ya lan

Dayanırım inan

Eceli nerde bilen var mı?

Kim ne der se ya lan (yalan)



Da ya na mam ya lan



Aşkın kollarında dengemi bulmuşum

Değermiş herşey

Bir tipsizden kurtulmuşum

Aşkın yollarında kayıp olmuşum

Tutkuymuş herşey

bu bitmeyen bir duyguymuş



İyi değil miyim neyim¿

Adeta aşka hipnozum

Sırlarımı sorma

Beni konuşturma



Kalan yine ben miyim?

Kendime dış vurmuşum

Gerisini sorma beni karıştırma



Kim ne der se ya lan

Zamanı değilse duman

Kaderim nerde billen var mı



Dayanamam yalan

Dayanırım inan

Eceli nerde bilen var mı?

bilen var mı? bilen var mı?



Kim ne der se ya lan yalan

bilen var mı?

Da ya na mam ya lan

Bilen var mı?

0 yorum:

Yorum Gönder