Hande Yener - Gece Gündüz mp3 dinle

Hande Yener - Gece Gündüz
----------------------------

korkmak yerine tanıştım

olmak yerine öldüm kaç kez

durmak yerine koştum

kaçmak yerine döndüm sana



düşmanın oldum

affettin kaç kez

yerde buldum

gökte buldum



inandım kaç kez

inandım kaç kez

inandım kaç kez



dere tepe düz gelirim ardından

seve seve yükselirim

yankilanır adın kulağimda

gece gündüz



söyle niye vazgeçeyim yanından

denemeyi denerim

acılarım azalır en azından

gece gündüz



susmak yerine konuştum

yanmak yerine söndüm kaç kez

durmak yerine koştum

kaçmak yerine döndüm sana



aşk mı ölüm mü

yanıldım çok kez

yerde buldum

gökte buldum



inandım kaç kez

inandım kaç kez

inandım kaç kez



korkmak yerine tanıştım

olmak yerine öldüm kaç kez

durmak yerine koştum

kaçmak yerine döndüm sana



düşmanın oldum

affettin kaç kez

yerde buldum

gökte buldum



inandım kaç kez

inandım kaç kez

inandım kaç kez



dere tepe düz gelirim ardından

seve seve yükselirim

yankilanır adın kulağimda

gece gündüz



söyle niye vazgeçeyim yanından

denemeyi denerim

acılarım azalır en azından

gece gündüz



susmak yerine konuştum

yanmak yerine söndüm kaç kez

durmak yerine koştum

kaçmak yerine döndüm sana



aşk mı ölüm mü

yanıldım çok kez

yerde buldum

gökte buldum



inandım kaç kez

inandım kaç kez

inandım kaç kez

0 yorum:

Yorum Gönder